Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Detta kan jag skriva under på också. Janne testar, men på ett väldigt "mjukt" sätt och han är så positivt inställd till människor så han tuffar sig aldrig hårt, mest av princip, så jag inte ska tro att det går hur lätt som helst att få honom att ge sig (även om han förvandlas till en knähund så fort jag kliar honom i örat)Jag upplever, precis som du, att min flinga testar på ofarliga sätt. Hon skulle aldrig bitas, sparkas eller kasta av (peppar, peppar kanske). Däremot kan hon ta för givet att jag ska flytta mig när hon kommer stegandes. Men en rytning, och ev en liten knuff, brukar påminna henne om att matte står där hon står... Tror att min tjej har blivit bra uppfostrad, och hon har egentligen inte testat mig alls - ännu.
Aah, Atte! Honom känner vi igen!![]()
Jag tror faktiskt att jag ska lämna bort Hannie på tillridning framåt våren ,Vad tycker ni om det? Är det dumt? Jag känner att jag inte räcker till när det gäller att utbilda henne./Lisa
Gamla ägaren ingår i vår haflinger-bekantskapskrets sedan MÅNGA år tillbaka.Gör vi?Tell me more!
Aah, Atte! Honom känner vi igen!![]()
Ja definitivt!!!!!!!
Haflingermästerskapen och Grillbyträffen med Atte
Hoppas att få se honom igen på HM 2008!
Vad fin han är och det syns att han trivs och är älskad hos dig!!
Det gör mig riktigt glad.
Hon ser verkligen fin och fräsch ut! Så Cushings går så att säga att "leva med"?