Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflinger

OJ! Det var en fräsch gammal dam!!! :love: Jättekul att se bild på henne! :)

Hoppas verkligen att Maxi blir lika gammal och håller sig lika fin! :)
 
Sv: Haflinger

Njuuutttt!!!!!! Lycka till Golden Tinka och kommer du till Hunter Valley så kommer du att se haflinger för visst finns det flingor i Australien också.
 
Sv: Haflinger

Av bilden att döma ser hon fin och fräsch ut:)

Lämnar buke ett tag, ska down under och se om jag hittar några Haffisar där;)
Hoppas på många bilder och nya historier när jag kommer tillbaks!:)

Vad spännande!!! :bump:
Hoppas du får en riktigt trevlig resa!!!:banana:
 
Sv: Haflinger

Skönt att höra att alla pållarna mår väl, men det var ju synd att du inte mår bra... Fast som en tvättäkta hästmänniska så är du väl "glad" att det är du som är sjuk och inte hästarna :D!

Ha, ha..... det är precis som när barnen var små, alla krämpor ville jag hellre ha än att de skulle lida. Samma med hästarna men nu mår vi all jätte bra och tuffar ut i skogen igen.:banana: Tänk vad rörigt allt kan bli på en vecka och så nästa är jätte bra!

Ni som har ridkillar bara vänta. Båda mina söner rynkade på näsan åt hästarna till de upptäckte att stallet var fullt med söta tjejer och att alla killarna var på fotbollsplanen!:bump: De är båda ryttare i dag som vuxna, den ena med egna hästar och hästtjej såååååååå.... bara vänta. Annars är ju GT s förslag om westernstuket också bra!
 
Sv: Haflinger

Ni får ta med dom på nån western tävling med koklasser
När dom ser dom tuffa grabbarna där kanske dom lockas tillbaka till sadeln...
lasso, chaps och westernsadlar är ju fräckare än ridbyxor och små engelska sadlar..

Ja, att föreslå westernridning är ingen dum idé. Jag har till och med en westernsadel som bara hänger och skräpar i sadelkammaren. Problemet är ju bara att jag inte kan själv! Annars får jag väl som Linea Pea säger, vänta tills hästtjejjerna börjar locka :).

Ha det så bra down under!
 
Sv: Haflinger

Tack.tack:bow::bow::bow:
Har annars kommit upp i den åldern då man försöker glömma bort att man blivit ett år äldre.....:D:rofl:
 
Sv: Haflinger

*knapplån*

ARNA! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :banana: HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

:banana::banana: Hakar på här och GRATTAR dig ARNA:banana::banana:
Man är aldrig äldre än man känner sig......... jag är inte en dag över 29:rofl: helt ärligt!
Jag är överbevisad om att livet med hästar håller en evigt ung.:bump::D
 
Sv: Haflinger

Nu har vi inga fler saluhästar kvar! :( Scilla av Vässingarp:love: reste i dag bara fem månader gammal, det kändes tufft! Tänkte mer än en gång innan vi beslöt att låta henne resa så ung. Hon har kommit till en seriös hästfamilj och varit reserverad sedan i sommar, mycket efterlängtad och det finns ett halvårs stoföl på gården redan, så det ska nog gå bra, den första dagsfärska info var bara positivt. Jag är nog den som har det värst!:cry:
 
Sv: Haflinger

Stackars du! Visst är det tufft att skicka iväg de små, Flinga var 7 månader när hon åkte och jag tyckte att hon var alldeles för liten. Grät många tårar över att inte kunna ha henne kvar...Men hon fick det jättebra så nu vet jag att det blev bäst såmen det visste jag ju inte då./L
 
Sv: Haflinger

Ingen som har några bilder att lägga ut? Känner att jag behöver se lite härliga flingor nu:d
 
Sv: Haflinger

Hm..tyvärr inte idag men jag hoppas på att kunna bidra med lite nya bilder på lördag.

Har idag fått passet i min hand på min flingpojke och allt är som sagt klart...nu e han min :D.
Hade en härlig myspys stund i stallet nu i kväll och det känns jättebra.
 
Sv: Haflinger

Nu har Kerstin fått tag på alla Hannies anmödrar/fäder......
Hon är en Haflinger!!!! Så nu kan jag med gott samvete hänga kvar på Flinga-tråden.
Tänkte be henne stava Hanni med "e" så det blir Hannie eller blir det fånigt? (känns lite mer som Faffie då, åååå.., vad jag saknar min Märta:cry:)-Sådan tid i månaden,sorry:o
 
Sv: Haflinger

:bump::bump: Häärligt för dig att allt e klart nu! Så då e de bara o damma av westernsadeln plocka fram lasson och uuuut o lek o ha roligt... Kollade lite på din hemsida, det fanns mycket gott för en som har ett nyvaknat intresse av western att ta till sig där :bow::bow: Har du eller någon annan en bild på en flinga i full westernmundering? skulle vara kul att se.:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning http://sv.tinypic.com/r/728zz6/9 Hjälp! Vad för rygg har denna häst? Har mega problem med sadel
Svar
10
· Visningar
1 596
Senast: caballus
·
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Maléne
·
Hundavel & Ras Gjorde BPH beskrivning med vår Lagotto förra helgen. Superkul och han reagerade ungefär som jag trodde :) Otroligt positiv attityd...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp