Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Haflinger

Välkommen till Haflinger tråden!:banana:
Berätta mer, vad heter din flinga och vem är hon betäckt med?:)
Tackar:P Min haflinger heter nora:P Har försökt betäcka henne i två år:P första året med Nilton 25, andra året en arabhingst chiiki hete han, och i år med en korsningshingst..Är ute mycket efter hennes psyke som jag hopas fölet komemr ärva..
 
Sv: Haflinger

hej
jag har två haflinger men bara en bild.. har dom över sommaren. ridit dressyr med honom.. han är så mycket häst att rida..
fast nu rider syrran på honom då jag har sjaffat mig en ny.(shire)
showimage.php
 
Sv: Haflinger

Sådan matte sådan häst -när det gäller mig alltså!! Jag kan inte ha en smäcker variant pga en "viss" rondör så jag gillar/behöver lite massa./L

Men snälla arna ... ;) Var det inte du som tyckte att jag överdrivit och snackat skit om min lille hingst, att han inte alls var så rund som jag sagt? Jag tycker du överdriver! (Sagt i vänskaplig ton, inga missförstånd här inte!). Du är inte alls särskilt rund. Men man kan gilla "runda flingor" för det, förstås! :love:
 
Sv: Haflinger

Jag är ganska duktig på att klä mig så det inte syns hur mycket övervikt jag egentligen släpar runt på! :eek:
Men det låter ju bra att du inte tycker att jag är smällfet:rofl:Gillar runda pållar överlag,spjälstaket är inget för mig!:D Wacker ÄR vacker pga sin mafflighet skulle nog inte tycka att han var lika fin om han var tanig!/L
 
Sv: Haflinger

Välkommen till haflingertråden! Fin kille!/L
Hakar på välkomstcermonin! Välkommen till Jossefine också, detta är en trevlig tråd med folk som älskar sin haflinger oavsett om den är stor, liten tjock eller mager, österrikare, tysk eller italienare med eller utan % :banana::D Vi är fullständigt eniga om att HAFLINGER är den bästa rasen:d:love:!! Har man en gång förlorat sitt hjärta till en haflinger då är det kört.... eller hur?????:love::love:
 
Sv: Haflinger

hej..
har oxå hittat hit. har en haflinger kille.. han är såå underbar älskar honom:love:..
kommer med bilder så fort jag har laddat upp dom..
 
Sv: Haflinger

*delvis knapplån*
Välkommen du med!!!:bump:


Har tillbringat hela dan i Navzorov Haute Ecole`s anda och mer lär det bli, två dagar till av kunskaps intag! mkt intressant clinic jag hamnat på;) så snart ska väl även jag kunna bemästra högre skolan utan huvudlag och tvång!:) eller kanske inte...:angel:
 
Sv: Haflinger

Välkommen! Vi väntar med spänning på bilder!

GT vi vill gärna ha bilder från din clinic oxså ,låter interssant! /L
 
Sv: Haflinger

Välkommen till tråden, Älskar_Tim! Vad heter din haflinger? Fin flätning han hade på bilden i din profil förresten! Tillägg: (Eller hur man nu säger, inte i avataren utan den andra bilden, tror du förstår vilken jag menar!)
 
Senast ändrad:
Sv: Haflinger

Han heter Tim.Tack så mkt jag kämpade hårt med manen det e lite att jobba med =)
 
Sv: Haflinger

Tjenare Kansi bansi!

Att jag vet vilka stammar alla era haflinger har är inte så konstigt, eftersom det är jag som registrerar dem (de som är registrerade i SHF) ... :p

Sen övriga fakta ... det får jag inte reda på. Jag tar reda på det! :D

Det finns en massa böcker och tidningar om haflinger, och ja, jag har haft haflinger i 22 år så jag har helt enkelt haft ett par år på mig att lära mig det ena och det andra. Sen är det helt sant som jag säger i min profil. Jag ÄR "Sanslöst intresserad av haflinger, blodslinjer och avel"!

Jag ska äta middag nu, men lovar att skriva och berätta om Nimbus senare! Han är i alla fall e. Nestor 14 u. Kandela e. liz. Klodskovgaards Steinbock 5
 
Sv: Haflinger

Hilsen fra Norge
Jeg leser disse sidene med stor interesse- haf. miljøet er ennå ikke så stort i Norge som i Sverige...
Fint at dere er så aktive her inne, og deler kunnskap med hverandre.
Selv har jeg ei hoppe som jeg kjøpte fra Sverige for to år siden- kanskje noen av dere kjenner Elly?? hun er etter Aschau or Ermi (født i Østerrike) Hun er nå med føll ved fot etter Abendsturm fra Padenstadt (Tyskland), tror den hingsten er brukt på flere hopper borte hos dere.
Vi har i hvert fall blitt kjempe glade i vår snille svenske venninne og hlilser allle dere som er glade i rasen i nabolandet!!:)

Mvh Jorunn og Elly og lille Adel
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning http://sv.tinypic.com/r/728zz6/9 Hjälp! Vad för rygg har denna häst? Har mega problem med sadel
Svar
10
· Visningar
1 596
Senast: caballus
·
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Hej på er tänkte om ni kan hjälpa mig lite? Det är dags att göra om sommarhagarna och är inte helt nöjd med hur dom är nu, då dom ligger...
Svar
9
· Visningar
1 159
Senast: Maléne
·
Hundavel & Ras Gjorde BPH beskrivning med vår Lagotto förra helgen. Superkul och han reagerade ungefär som jag trodde :) Otroligt positiv attityd...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Qosack
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp