Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

Sv: Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

dom har mkt o göra för det är många pass som ska ut så det kan ta tid
 
Sv: Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

om det är ett halvblod du har så kan jag bara säga hur lång tid det tog för mitt sista pass, skickade det sista veckan i augusti och fick det för 2 veckor sedan.
 
Sv: Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

Om du tittar på ASVH:s hemsida (om du har hbl) så kan du se fortlöpande info om det. Idag har de uppdaterat sidan och meddelar att de just nu håller på med de passansökningar som kom in 9 september.
 
Sv: Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

På Svenska Galoppförbundet gick det jättefort, jag fick passet 10 dagar från det att jag postade konturdiagrammet .:banana:
Det var i sep/okt.
 
Sv: Hästpass? hur lång tid tar det innan dom kommer?

vad händer om man skickat in papperna men itne fått passet innan sista dec?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
1 889
Senast: mars
·
Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 575
Senast: Alexandra_W
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 757
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 737
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp