Vad krävs?

Har FK beviljat sjukskrivning sen afu? Alltså tagit ett nytt beslut. I så fall har de ju bedömt arbetsförmåga. Annars så kommer de ju göra det nu när de ska fatta beslut om detta intyg
Jag hade en pågående längre sjukskrivningsperiod under tiden jag gjorde AFU och det har inte brutit den sjukskrivningen. Den sjukskrivningen tog slut 31 juli. Och nu har läkaren sjukskrivit på nytt och där har jag inte fått beslut från FK.
 
Jag hade en pågående längre sjukskrivningsperiod under tiden jag gjorde AFU och det har inte brutit den sjukskrivningen. Den sjukskrivningen tog slut 31 juli. Och nu har läkaren sjukskrivit på nytt och där har jag inte fått beslut från FK.
Mm, då har de ju ansett att AFU inte ändrade deras tidigare bedömning. Och så kommer de bedöma och besluta om arbetsförmåga nu igen för perioden framåt.
Håller tummarna det går bra
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 323
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 623
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 427
Senast: MiaMia
·
Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
1 932
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp