Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dem jag träffat har nog varit något mittemellan. Dvs med bra föräldrar hade de väl inte hamnat på villovägar... Ändå trevliga hundar men har inte velat göra något annat än typ springa. Men då är ju inte härstamningen/ jakten på topp heller...
Jag har ju en blandras jämte/laika som vi köpte som ettåring av uppfödaren. Han såldes just för att han inte var tillräckligt tuff och självständig för att bli jakthund.
Vi har haft honom i drygt ett år, och mindre jaktbenägen hund får man leta efter... Inte är han dryg att ha att göra med heller, kräver faktiskt väldigt lite för att vara glad och nöjd. Dessutom tror han att han är en knähund...
Alltså den perfekta sällskapshunden...
Hundavel & Ras
Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Hundavel & Ras
Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Juridik & Ekonomi 100*100 meter är ju inte mycket till bete för något djur som äter gräs, så det priset på 300.000- 600.000 för denna areal måste ju vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.