GVFÖ 2025

Jag måste se om det för jag uppfattade det precis som @Rumpnissen
Jag gör likadant, borstar tänderna och sen tar jag en snus när jag lägger mig i sängen. Sover aldrig med snus.
Tycker inte hon snusar onormalt mycket heller.

Jag kollade nu. Så här säger hon när de pratar om ifall man "får" snusa efter tandborstningen på kvällen:

"Jag snusar alltid innan jag ska sova och sen sover jag med den i sängen."

Jag fattar inte ens hur många par det är, är det tre eller fyra? Tycker evt några av dem såg rätt likadana ut i sina brudklänningar och kavajer.... 😅

Är Sam han som är med snus-tjejen? Han var snygg iaf, lite ögongodis... :angel:

Ölparet: oj så rörande han var när han stod och var så himla nervös över att gå ut och visa sig. Och sen blev det så bra! Där känns det som att typ ingenting kommer att gå fel.

Snusparet: svårare. Han ger inget kompromissvilligt intryck. Samtidigt har jag inga problem att förstå att han inte vill pussas med snus. Att han petade på snuset i hennes öppna väska reagerade jag inte på, det verkade väldigt styrt av produktionen där, de vill göra en konflikt kring det. Tjejen verkar dock behagligt ovillig i gå in i konflikt kring snuset, hon verkar vara Jag snusar punkt.

Snarkparet: han verkar så osäker och hon så förstående och stabil att hon nog riskerar bli mamma i det förhållandet.

Träningsparet: de verkar väldigt öppna för att faktiskt försöka. Men jag undrar om han kommer palla en så tuff tjej.

Liknande trådar

Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 913
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vilka blir riksmästare 2025? Stora Enso Riksmästerskap i dressyr och fälttävlan, tillsammans med Granngårdens Riksmästerskap i hoppning...
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna