Gult kräk

taccotad

Trådstartare
Vår lille gosse kräker gult. Rätt tjockt är det också. Han kräker även "vanligt" bröstmjölkskräk.
Sökte lite och hittade lite info men där rekommenderas bara att man ska kontakta läkare. Ska sätta mig och ringa nu. Tänkte bara höra om någon annan här varit med om samma sak?!

Sv: Gult kräk

Har inte råkat ut för det men på vuxna är det ju galla...?

Hoppas det inte är så allvarligt!

Sv: Gult kräk

Nu har det hunnit gå några veckor. Pratade med både vc, bvc och bb-mottagningen. Alla sa samma sak, dom trodde det var fostervatten som kom upp. Det slutade efter bara ett par dagar.

Ja just det där med gallan blev jag lite orolig för men tydligen var det ingen fara.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 499
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V