D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sålänge hunden inte lider är det väl OK..
tycker att det är 100 ggr värre med rysch och pysch och hundar som går på "promenad" sittandes i en väska..
och hur tror du hunden märker skillnad mellan att sövas för att ta bort tandsten eller sövas för att lägga ett lager guld på tanden? ingen skillnad, och hunden märker förmodligen ingen skillnad nu heller, förmodligen mindre då det spänner i tänderna efter att ha tagit bort tandsten..Visst inte. Men varför jämföra så vitt skilda saker..Här har dom ju faktiskt gjort ett ingrepp på hunden ifråga för att kunna fästa på denna lilla "acsessoar". Trams.
min hund hatar halsband som fastnar i pälsen, dvs strass, nit, och annat lulllull, han har ett halvstryp (som inte stryper honom ett dugg) klätt med mjukt tyg, det är han skitnöjd med.. han hatar när man byter till nått "finare" eller försöker knyta på honom en röd rosett till jul, den kliar ju..Jag måste nog säga tvärtom, det är 110 gånger värre att göra ett ingrepp på hunden för att det är "en ball grej" än att ta på hunden ett strasshalsband eller en "snygg" (???) tröja.
fubick? skällsord? värt en anmälan? googlade och visst, ett skällsord.. gillade INTE det..Är du fubick???
På vilket sätt skadar det hundn att ha en tyllkjol???
Jag tycker att det är för jävligt att göra ingrepp på en hund för ens höga nöjes skull.
Nu säger inte jag att jag är en förespråkare av tyllkjol på hundar, undrar om de som har det är idioter på riktigt, men om jag måste välja mellan pest eller kolera.....