Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, så liten hon ser ut!Marken torkar aldrig riktigt upp just nu så de har fått ett sandbad jag kan flytta in vid behov. Nöjd Buttercup.
Visa bifogad fil 160912
De är faktiskt väldigt små fåglar egentligen, även om det inte alltid ser ut så på bild. Mycket mindre än de flesta dvärghöns.Oh, så liten hon ser ut!![]()
Bra initiativ, de förtjänar en fin pension.Hönsnotis:
Vi förlorade sista hönan nere i hönsgården för några veckor sedan, så nu har jag ansökt om att få adoptera ett halvdussin "commercial hens". Vi försökte hitta vuxna hönor att köpa men det är verkligen helt hopplöst så varför inte pensionera några äggläggare liksom?
Med lite tur kan vi hämta dem på Lördag.![]()
Åh! Sånt bra initiativ.Hönsnotis:
Vi förlorade sista hönan nere i hönsgården för några veckor sedan, så nu har jag ansökt om att få adoptera ett halvdussin "commercial hens". Vi försökte hitta vuxna hönor att köpa men det är verkligen helt hopplöst så varför inte pensionera några äggläggare liksom?
Med lite tur kan vi hämta dem på Lördag.![]()
Bra initiativ, de förtjänar en fin pension.
Det känns som en trevlig grej och hotellet har haft rescues förut. Groundskeepern får sätta upp en skylt med info bara så att folk inte tror att vi missköter dem, det hände visst sist.Åh! Sånt bra initiativ.![]()