Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars Daffodil med den såriga näbben.
De mår dock mycket bättre allesammans idag! Torra och mycket piggare även om de sov mycket i morse. Det stormar helt enkelt för mycket under nätterna för att de ska få ro tror jag.
Varför blir vindarna alltid värre på natten?
Nu ska det i alla fall avta från och med i morgon då jag hoppas de hinner vila ikapp innan nästa omgång. ❤
Visa bifogad fil 157376
Absolut. Det skulle ju hända redan innan snön egentligen men i vanlig ordning var det ingen som hade tid. Den här gången ska jag se till att det görs - jag sätter ju upp dem själv bara jag får materialet.Du får be någon hjälpa dig med skivor som du kan skruva upp istället till nästa storm, eller ordna så de kan komma inomhus under ovädret.
Tanken var god och de överlevde även om de är ordentligt tilltuffsade, men jag förstår att du mår dåligt över det.Absolut. Det skulle ju hända redan innan snön egentligen men i vanlig ordning var det ingen som hade tid. Den här gången ska jag se till att det görs - jag sätter ju upp dem själv bara jag får materialet.
Med facit i hand tror jag de hade klarat stormen utmärkt helt utan extra skydd, det var jag som klantade till det.
Välkommen hit! Mina ägg har blivit så stora!Vilken fantastisk tråd! Så kul att hitta!