Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bukemaffian invaderar Skottland!Jag med, har road trip Skottland rätt högt på semesterönskelistan! Är fett på en buke-resa.
Det känns ju vettigt. "Nu kommer jag snart!"Jag kallar det flagga. Att de flaggar.
Fiiilm på kutingarna!Alla fortfarande vid liv! Ettan får nog flytta över till de andra vildbattingarna imorgon så får grodbenen hålla varandra sällskap. Jag har inhandlat vitaminer idag som de ska få allesammans (för att varför inte?) men framför allt till lilla femman som dessutom har stargazer. Stackarn. Jag undrar om alla tre problemongarna kom från samma föräldragrupp, då det är vitaminbrist hos föräldrarna som orsakar det och även kan bidra till andra problem.
Men jävlaranamma vad de andra tre kan kuta nu! Jag förstår vad du menade @ginnies!
Jag ska! Fast det är ju inte säkert att de kutar. De är inte så rädda utan brukar komma och säga hej istället.Fiiilm på kutingarna!
Alla fortfarande vid liv!
Men jävlaranamma vad de andra tre kan kuta nu! Jag förstår vad du menade @ginnies!