Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jsg har inget val, annars skriker de så!Dom små söta gullefjunen är så fina att följa men tycker speciellt att det är kul att följa hur fint du passar på dom
Sel plus en strumpa, vem hade inte känt sig trygg då?Nu har även trean fått flytta in med de andra. Jag hade hoppats att han skulle kunna bo med femman lite längre, men det gick inte. Hen blev alldeles för livlig och stollig... och det är ju goda nyheter men det betyder också att femman är alldeles ensam och blir stressad ibland.
Jag räknas tydligen också som sällskap för hen slutar skrika när jag är där, så jag har stoppat in en varm strumpa som sovsällskap så länge. Vi får se om det funkar.
Vad är det?Det är helt sjukt att de redan har små vingpennor på vingarna.
Fick en bild av dig med öronproppar under kudden vid läggdags nu men dom har helt klart vunnit i äggkläckningslotteriet (säg det 3 grr snabbt)Jsg har inget val, annars skriker de så!
Jag, hunden och katten har ju flyttat ut till vardagsrummet. Vi sover på soffan.Fick en bild av dig med öronproppar under kudden vid läggdags nu men dom har helt klart vunnit i äggkläckningslotteriet (säg det 3 grr snabbt)
Riktiga små fjädrar istället för bara fjun.Vad är det?
Vad fräckt! de är ju så små, det måste vara små fjädrar! Men vad kul att se de utvecklas ju!Riktiga små fjädrar istället för bara fjun.
Jag tycker det går lite för fort.Vad fräckt! de är ju så små, det måste vara små fjädrar! Men vad kul att se de utvecklas ju!
Så säger alla småbarnsföräldrar! Det är rätt häftigt, människoungar är väl de som utvecklas under längst tid för att bli vuxna och ändå går det SÅ fort! Djurungar går i rasande fart i jämförelse, och så är det över plötsligt! Man hinner inte med!Jag tycker det går lite för fort.
Haha! Så är det kanske, fast jag tycker att småbarn är småbarn vääääldigt länge - som du säger. Det är lite skillnad när jag inser att de här inte ens kommer att ha fjun om ett par veckor.Så säger alla småbarnsföräldrar! Det är rätt häftigt, människoungar är väl de som utvecklas under längst tid för att bli vuxna och ändå går det SÅ fort! Djurungar går i rasande fart i jämförelse, och så är det över plötsligt! Man hinner inte med!
Du är kanske lättad om ett par veckor när de börjar mogna ocksåHaha! Så är det kanske, fast jag tycker att småbarn är småbarn vääääldigt länge - som du säger. Det är lite skillnad när jag inser att de här inte ens kommer att ha fjun om ett par veckor.
En valp är "liten" ganska lagom länge tycker jag. Man hinner uppskatta tiden och bli lite lagom less.
Om du tittar på videoklippet ser du att de börjar få små fjädrar på vingarna.Vad är det?
Är det det som ser ut som de är lite fuktiga? Jag tänkte att de hade fått lite vatten på pälsen och den klibbat ihop lite och då blev lite tydligare i fluffet. Men det är fjädrar? Annars kan jag tyvärr inte se, om det inte är det.Om du tittar på videoklippet ser du att de börjar få små fjädrar på vingarna.