Sån himla fin tråd, älskar fasaderna redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att de kan dö så lätt?Låter bra!
De rekommenderar runt två dygn, så måndag kväll kanske. Det beror lite på hur lång tid det tar för de här två sista också, men de borde kläckas ikväll/inatt tycker jag. Jag ska vara hemskt försiktig med dem. En tjej jag pratade med nu idag kläckte också sex och har bara kvar två nu två veckor senare.
Ja de är visst väldigt känsliga som små, vilket låter skumt för en vildfågel egentligen... men så är det! Men jag hoppas förstås att det ska gå jättebra för mina! Jag ska göra allt jag kan.Menar du att de kan dö så lätt?
Jag tror inte de är så känsliga om de har sin höna. Men hur gör du när du tar ut dem?? jag kläckte vanliga fasaner en gång i tiden och satte dem som kycklingar men några flög? eller kravlade ? sig över kanten....försvann såklart. Fick sätta nät över sedan. ( ca 30 cm högt)Ja de är visst väldigt känsliga som små, vilket låter skumt för en vildfågel egentligen... men så är det! Men jag hoppas förstås att det ska gå jättebra för mina! Jag ska göra allt jag kan.
Sant!Jag tror inte de är så känsliga om de har sin höna. Men hur gör du när du tar ut dem?? jag kläckte vanliga fasaner en gång i tiden och satte dem som kycklingar men några flög? eller kravlade ? sig över kanten....försvann såklart. Fick sätta nät över sedan. ( ca 30 cm högt)
Bokar du åt mig med!Men herregud så söt!!
Jag bokar en buke-resa!
Jag har ju alltid velat åka till EdinburghVi kanske skulle boka en träff på det där hotellet som @Sel jobbar på.
Det verkar som ett kul ställe.
Jag med.Jag har ju alltid velat åka till Edinburgh