Grundvaccination - hjälp?

Tweety1985A

Trådstartare
Hur fungerar det med grundvaccination? Hur många sprutor behöver tas, och ungefär vad kostar det? Har kollat runt här på buke men kan inte hitta pris för grundvaccination, bara priset för vanlig vaccination. Det gäller både stelkramp och hästinfluensa!

Sv: Grundvaccination - hjälp?

Ta det priset gånger tre så har du ungefär grunden.
Men vad det kostar varierar väldigt mycket beroende på hur långt veterinären måste åka och hur många som vaccineras på samma gång.

Sv: Grundvaccination - hjälp?

första sprutan tas, andra efter en månad och tredje inom ett halvår. sedan en gång om året som vanligt.

priset beror på vart man bor, vem som kommer ut och om man får mängdrabatt vid flera. men räkna med ca 300-800kr/gång.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 113
Senast: starcraft
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 843
Senast: ildiko
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 746
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka