Grubblar...

Sv: Grubblar...

Precis det som cornelia beskriver hände med min förra medryttarhäst, också ett känsligt arabsto. Jag, ägaren och mamman hade ridit henne ett år, aldrig hänt någonting.
Men så rider en kusin (ridskoletjej men rel erfaren) henne en dag och hästen tydligen nästintill skenar på ridbanan. Men jag tror det var vid galoppfattningen så det är ju lite konstigt om TS tjej bara skrittat och hästen plötsligt får ett sånt ryck, annars tyckte jag det lät som en bra teori att hon använt för kraftiga hjälper.

Sv: Grubblar...

Den som lever får se. Som det verkar nu så verkar det som tjejen blev avskräckt. Har inte hört ett ljud... :crazy:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 142
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 085
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 941
Senast: Edla
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 376
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka