TävlingsreglementetNi skriver TR... Vad är det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TävlingsreglementetNi skriver TR... Vad är det?
Jag tog grönt kort för två år sedan. Jag och dottern tog samtidigt. Jättekul!Hej! Har aldrig varit intresserad av att tävla när jag var barn/ungdom och tog där för aldrig grönt kort.
Är dock sugen på att ta kortet nu.
Är det svårt att ta grönt kort?
Är det bara barn och tonåringar som tar grönt kort så att jag kommer känna mig lite gammal och dålig
Har haf/hart egna hästar och tränat för tränare regelbundet så är inte nybörjare på så sätt.
Mest rädd att bli utskrattad pga av att jag inte har tävlat förut och är såpass gammal (30) dom flesta har tävla sen dom är liten.
Nån som har börjat tävla som vuxen?
Hur tyckte ni att det var?
När du eller ett barn du är målsman till ska tävla lokala tävlingar eller högre.Lånar tråden lite... I vilka lägen måste man ha grönt kort?
När du eller ett barn du är målsman till ska tävla lokala tävlingar eller högre.
Jag tycker det är roligt när det är blandat på mina kurser. Barn, vuxna, tävlingsvana, helt gröna inom tävlingsvärlden.Jag tog grönt kort för två år sedan. Jag och dottern tog samtidigt. Jättekul!
Vi var både unga och vuxna på min kurs.