Grönt kort, hjälp!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

sandraR

(Vet inte vart någon annanstans jag ska placera denna tråd)
Det är så att jag vill ta grönt kort, men seriöst är jag rädd för att misslyckas..
Vad bör man veta & är det svårt?
Hjälp! :confused:

Sv: Grönt kort, hjälp!

Hej!

Denna tråd hör inte hemma här, kanske på hoppning, fälttävlan eller dressyr, kring där.
I galopp behöver man inte ha grönt kort o i ponnygalopp behövde man det förrut men sen detta år nu så har Svensk Galopp tagit hand om ponnygaloppen i Sverige o då går ponnygaloppen under de flesta regler som finns i den stora galoppen.

Så prova o lägg den här tråden på hoppning t.ex.

Jag tog Grönt kort förrut när det behövdes i ponnygaloppen och det var inte särskillt svårt, så om du läser på i TR ordentligt så ska det nog inte vara några problem.

Med vänlig hälsning
Kimberley

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 612
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 049
Senast: Rosett
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V