Gröna Lund besök

Akerman

Trådstartare
Ja som ni kanske räknat ut så ska vi (Jag & Sambo) besöka Grönan på onsdag.

Tänkte höra efter era tips "inför besöket" allt från vad man bör ha med sig, osv :)
Kanske de finns något man själv inte tänkt på nu när man är i "solstingstider" ? :idea:
 
Sv: Gröna Lund besök

Antar att ni ska dit tidigare på dan, men när det är konserter så kan man försöka undvika att gå dit precis innan det blir dyrare inträde (18.00), då brukar det vara mkt köer. Är det långa köer vid biljetterna uppe vid spårvagnen, så finns det en liten stuga neråt färjan som också säljer.
Har ni grönt kort sen tidigare och tänkt köpa nytt iår så kan man fylla på på nätet, så slipper man köerna.
 

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 982
Senast: Gunnar
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 684
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
355
Senast: cassiopeja
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
945
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp