Grindöppning elband nån som har?

Kicki081

Trådstartare
Om man har grindöppning med elband och vanligt handtag fast med sån där låsbygel för elband som sitter fast i handtaget, hur gör man för att låsa bandet? Om man nu inte vill knyta. För det kan väl ändå glappa om bandet inte är sträckt? Eller?

@Kicki081 Ja låsbyglarna är ju till för att låsa tråden utan att behöva knyta osv . Så ja - de funkar utifrån det ?

Låsbyglarnas hela syfte är ju att göra just det - så att elen går igenom effektivt utan hemmagjorda knutar /virande osv, samtidigt som tråden låses effektivt och lätt.

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 868
Senast: Oh_really
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
9 557
Senast: LiviaFilippa
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 809
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama