Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en knapp vid själva styrboxen. Så man kan gå in via gånggrinden och öppna stora grinden via knappen.Hur funkar det när blåljuspersonal behöver in och ingen kan öppna grinden?
Vi hade grind pa garden i nya zeeland - med kodlas som man kom at fran bilen - var bara att luta sit ut fran fonstret . Tanker att ringer man blaljus kan man namna koden samtidigt isf.
Kanske inte alltid den som bor på gården med grinden som ringer blåljus, vid tex brand eller liknande.
Men det är kanske katastroftänk som inte behöver hända
Min tanke är hålla tjuvar borta, så alla svårigheter tror jag hjälper, även om grinden inte är oförstörbarNa, det har du ratt i - sakrast ar val att ha en grind som kan koras ner om nodvandigt, da jag tanker att grindar till gardar t.ex. oftast handlar mer om att halla ute nyfikna/forvirrade turister, sa det behoevr inte vara helt inbrottssakert
Då kanske lika gärna en kamera eller tre funkar och rejäla skyltar om kameraövervakning håller tjuvarna borta?Min tanke är hålla tjuvar borta, så alla svårigheter tror jag hjälper, även om grinden inte är oförstörbar
Hur funkar det när blåljuspersonal behöver in och ingen kan öppna grinden?
Haft vägbom med kod. Funkar bra även för blåsljus. Lämnat kod till sos vid samtal.