Grimma i hagen???

Sv: Grimma i hagen???

Nu dammar jag av den här tråden, men jag har ALLTID grimma i hagen.
Orsaken är att det jag alltid har varit orolig för har hänt, att hästarna kommer lösa o det var pga av smällare o fyrverkerier.

Båda två hittade vi på stora vägen ca 3 kilometer från där vi bor o hästarna var så rädda att vi hittade dom ca 2kilometer från varann.

Där har ni ett stort skäl varför jag har grimma i hagen försök o sätta på två livrädda hästar som är nära på att explodera när som helst en grimma.
Träffade flera häst människor som inte har grimma i hagen men som skulle ha det nu, efter den här insidenten.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
536
Senast: MiniLi
·
Utrustning Det verkar vara väldigt trendigt att hänga diverse gosedjur och lyckoänglar på hästarnas grimma och träns? Hur bekvämt kan det vara för...
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 867
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 697
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama