Grekiska öarna

Om ni inte har åkt iväg ännu så kan jag rekommendera att åka runt lite på ön. Vi var i Assos i några dagar, väldigt gullig by (när vi var där då för några år sedan iaf). Faktiskt det bästa stället vi var på under veckorna vi åkte runt på Kefalonia och Zakynthos.

Myrthos var också roligt att ha sett tyckte jag, det är ändå en rätt häftig strand :)
Precis hemkommen. Men tack ändå. Hyrde vespa så blev inte jättelångt från Lassi. Tog färjan till Lixouri och åkte till stranden xi som va känd för att vara röd och dess lera som alla stod och smörjde in sig med så man blev väldigt len. Stranden va iaf helt fantastisk i Lassi. Åkte och kollade många stränder från argostoli till pessada. Nästa gång blir det antingen Karpathos eller Samos tror jag.
 

Liknande trådar

Mat Söker massa tips på julgodis att göra. Som hyfsat lätt göra och ta med sig. Kravet för mig inte är frukt i eller russin. Men ok slänga...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: Halcyon
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 540
Senast: tott
·
Kropp & Själ Vad är era erfarenheter med magkatarr? Fick mitt första magkatarr här idag och smärtan och hela situationen som uppkom när det kändes av...
2
Svar
30
· Visningar
10 041
Senast: CaisaCax
·
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp