Green guard

E

EdisonM99

Har min ponny haft på sig i två veckor dygnet runt (-2-3h/dag). Den skaver. Har försökt med all sorters medel så den inte skulle skava. Hon är absolut inte tjockare än när hon stod installad.
Hur gör ni andra som har greenguard på era shettisar??? :confused:
 
Min green guard brukar skava mitt uppe på nosryggen. Där har jag sytt fast teddy och det har hjälpt.
 
Jag har den gamla modellen som bara fanns i stor storlek och den funkade bra när den var ny men den har blivit lite slapp nu och hon får i sig en hel del gräs. Men den nya modellen finns ju även för små hästar och den har en avdelare på mitten som inte fanns på den gamla så den tror jag fungerar väldigt bra. Jag tänker köpa en ny till nästa sommar.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 831
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 947
Senast: Twirro
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 789
Senast: Blyger
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 549
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ge delar från tupp till katt?
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Ramla av varje uteritt?!
  • Lösa benbitar
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp