Habina
Trådstartare
Har precis kommit hem från veterinären med min kanin. Istället för det väntade "Oj, den här kaninen borde verkligen tas bort" fick jag istället höra "Oj, det var en väldigt välskött och fräsch kanin". Jag som var övertygad om att jag misskött min älskling, fick istället kvitto på att hon mår mycket bra och förmodligen kommer ha många år kvar framöver.
För att fira det här tänkte jag skämma bort Busan med en grävlåda på balkongen. Min första tanke var att använda hennes tolettlåda (som hon ändå inte går på, hon hoppar in i buren om hon blir kissnödig), men så slog det mig att jag skulle kunna göra en låg rabatt i ena hörnet där jag även skulle kunna odla persilja och basilika.
Men är det en dum idé? Finns det risk att hon föräter sig på godsakerna? Eller kanske gräver så att hon förstör odlingen?
Vad mer kan man odla på balkongen till sin underbara, fina kanin?
För att fira det här tänkte jag skämma bort Busan med en grävlåda på balkongen. Min första tanke var att använda hennes tolettlåda (som hon ändå inte går på, hon hoppar in i buren om hon blir kissnödig), men så slog det mig att jag skulle kunna göra en låg rabatt i ena hörnet där jag även skulle kunna odla persilja och basilika.
Men är det en dum idé? Finns det risk att hon föräter sig på godsakerna? Eller kanske gräver så att hon förstör odlingen?
Vad mer kan man odla på balkongen till sin underbara, fina kanin?