Graviditetsradar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tassetass

Trådstartare
Är det någon mer än jag här som har graviditetsradar? :D

Har flera gånger sett (eller rättare sagt känt) att nära och kära varit med barn innan de berättat det för folk, ibland innan de ens vetat om det själva.

Senast kände jag på mig att en av mina vänner skulle bli pappa, och då var de bara i sjätte veckan. :D Grejen var att jag inte ens hade träffat dem på flera månader utan fick bara en känsla och ringde och frågade om de hade bulle i ugnen, men då nekade kompisen. Han erkände häromdagen att jag faktiskt hade rätt. :D

Det lustiga är att min mamma hade en sån graviditetsradar, vettefan om nån av mina systrar eller mamman till min brors barn nånsin behövs göra ett graviditetstest. Det är som att jag tagit över hennes förmåga. ;)

Jag tycker detta är hur kul som helst! :D

/Jenny
 
Sv: Graviditetsradar.

Vilken rolig och positiv radar att ha! :)

Enligt en kollega var det mina ögon som avslöjade min graviditet.

/Timsetim
 
Sv: Graviditetsradar.

Min plastmamma har de=)

Hennes bors fru och hon stog och vek tvätt hemma hos dom för 2,5 år sen. så helt plötsligt så såg hon att hon hade två stora ringar på brösten precis som om de hade läckt mjölk. Dagen efter berättade svägerskan att hon var gravid.

Ett par dagar innan jag berättade att jag va gravid hände samma sak och hennes mage svullnade upp. då skickade hon pappa till apoteket för att köpa test som såklart visade negativt. vi hade inte träffats på rätt länge men vi bor vägg i vägg så hormonerna kanske svävade över dit=)

Jobbigt att ha den "förmågan" så man känner av alla gravida. tex om man ska shoppa eller nått och måste vaddera sig ordentligt=)
 
Sv: Graviditetsradar.

haha ja de kan bli lite pinsamt om de skulle hända bland folk=)
 
Sv: Graviditetsradar.

Men något. :D

Hmm, verkar inte vara så många fler än mig som har denna egenskap. ;) Man kanske skulle extraknäcka som graviditetstest? :idea:
 
Sv: Graviditetsradar.

Min mamma ser sånt med en gång,så det går inte att dölja ngt,hahahahahahaha :):):)
 
Sv: Graviditetsradar.

Jag lyckades pricka rätt på min kollega, hon gick och jämrade sig om att hon mådde konstigt och jag sa du är gravid. Men det ville hon inte tro på för det var bara 2 veckor sen hon hade haft mens. Men jag gav mej inte och efter ytterligare c:a 2veckor kom hon och sa att dom skulle ha nu i början på januari.
Och härom dagen sa jag att den kommer den 11/1 vid 8 på morgonen
Får väl se om det också är rätt:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 884
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: astronaut
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 432
Senast: Pratsch
·
Relationer Vill bara berätta ang detta ensam när man bor på äldreboende, där jag jobbar är det flera med många barn/barnbarn men inga kommer och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 174
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp