Status
Stängd för vidare inlägg.
I

IIshortyII

Jag undrar om jag kanske kan vara gravid?
Mår riktigt riktigt illa på mornarna, kräktes i går morse?!
Mina bröst gör ont som bara den!!
Är hur trött som helst, men sen närjag lägga mig för att sova så kan jag inte somna!
Hur hade ni det när ni var gravida??
Är jag gravid så är jag i 4:e veckan. Kan det vara såna här symptom då??
Trodde att det var magsjuka först men det håller ju inte i så i 1 vecka å inte bara på mornarna.
Jag har haft urinvägsinfektion å ätit massa penicilin men det har inte hjälpt.
Nu gör det inte ont när man kissar längre, det bara trycker på som om man är kissnödig hela tiden.
Mvh Madeleine.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gravid?

Ja, det låter som om du är gravid, gå till apoteket o köp ett test, kostar runt 50 kr. Annars är det ju gratis att gå till en barnmorska o göra gravtest.
Mina symptom jag hade när jag var gravid var att jag hade fruktansvärt ömma bröst o att mensen uteblev.
Hur ska du göra om du är gravid??
 
Sv: Gravid?

Du kan mkt väl vara gravid. När ska din mens ev komma?? Gå och gör ett test på mvc, eller ungdomsmottagningen beroende på hur gammal du är.

Jag hade oxå tidiga symptom, jag spydde som en galning redan veckan innan mensen skulle ha kommit, alltså redan i vecka 3-4 så kände jag av det! Jag trodde att det var maginfluensa, men min mamma tyckte att jag skulle göra ett grav-test. Och jodå, det visade tydligen att jag var gravid.
 
Sv: Gravid?

Jag var ner och köpte ett test nu...Det va negativt:( Ska ha mens om 7dagar så jag ska göra ett till efter det...
Man skulle andvända morgon urin och men jag var så nervös så jag gjorde det nu på eftermiddagen....Så det är nog bäst att jag gör ett till!

Om det skulle visa sig att jag är gravid så vill jag behålla det!!
Det ända som tar emot är vad min familj och släkt ska säga...
Jag är 21 och har tänk över det här väldigt länge pch pratat med min sambo. Jag vill ha barn!!
 
Sv: Gravid?

Å andra sidan så kanske du inte är gravid. Sådär kände jag hela tiden då vi "försökte". Den månad som jag väl var gravid, då kände jag ingenting...

Vänta två veckor till innan du gör nästa test, det är lite tidigt att testa redan nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 835
Senast: gulakatten
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 237
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 918
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 997
Senast: Icfafn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp