Status
Stängd för vidare inlägg.

jemaha

Trådstartare
Testade i måndags, det vart ett plus!! :) Två månader tog det efter att jag tog ut pstaven..

Sv: Gravid

jag förstår det
hur långt har du kommit? märkt några jobbiga biverkningar typ illamående å sånt än?
men verkligen stort grattis till dig :)

Jag mår illa, har ont i brösten, är kissnödig & har lite lätt mensvärk nästan hela tiden. Tror att jag är i v 7.

Grattis!
På hemsidan familjeliv.se finns det en bra hjälpt att räkna ut vilken vecka man är i! Bra för mig ialla fall som är helt hopplös på att komma ihåg... ;)

Fast jag kan inte räkna ut exakt, min mens har inte varit riktigt som den ska efter staven...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 394
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 351
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 562
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?