Gravid trots mens??

N

norpan1

Graviditetstecken...???

Någon som varit gravid trots mens? Vad har ni haft för olika gravtecken? Har aldrig varit gravid men jobbar på det nu:love:

Ni som har erfarenhet, jag vet att det är olika hos olika personer, men... ont/öm, inte som mens smärtor utan mer som något tungt "hängde" där inne när man går, rör sig, aldrig när jag sitter stilla.
Kan man må illa lite bara 1 morgon, nästa inte, sedan igen osv?

Kan man ha mens, kortare än vanligt men riklig?
Inte ont i brösten, men annorlunda känsla, vill ha en kudde under när jag ligger på sidan, känns tungt..

Plötsligt fått nesselutslag först på foten, sedan PÅ knät på andra benet???? Kan det betyda något??

Kan ett gravtest visa fel?
Vill så gärna ha ett plus!!!:cry:
Tacksam för svar!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gravid trots mens??

Nu vill inte jag vara en glädjedödare, men om man väldigt gärna VILL så känner man ofta efter lite för mycket och får då lite sådana känslor du beskriver ... been there :crazy:
Jag skulle lita på gravtesten, de är ju VÄLDIGT tillförlitliga, om du tagit 2 skulle jag vara 100% säker. Lycka till med försökandet och hoppas ni lyckas :bump:
 
Sv: Gravid trots mens??

Jag har varit skengravid maaaaaanga ganger :crazy: men de tva ganger jag faktiskt VAR gravid sa var det enda tecknet stora brost. Okade en hel storlek, nastan over en natt, en vecka innan bim. Och sa kande jag mig lite allmant sliten ocksa, som om jag holl pa att bli sjuk.

Lycka till i bebisverkstaden!!
 
Sv: Gravid trots mens??

Här har du en till som jobbar på det. Är inne på fjärde försöket nu. Varit skengravid första och andra gången kan man säga med symptom som kissnödig oftare (svårt att inbilla sig det när man verkligen är det, men ändå), lite ömma bröst mm. Sen kan det vara att det blir andra symptom innan mens också efter jag slutade med p-piller i början av året. Kanske tar tid för kroppen att ändra sig. Har fortfarande lite oregelbunden mens och försöker att inte tänka så mycket på ÄL och beräknad mens, men visst är det svårt ibland.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 287
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 816
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 013
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp