gravid i v.29, någon mer?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

FridaJ

Hej allihopa!

Vet att det är ganska många som är gravida här inne, jag har tjuvläst lite i era trådar:angel:

Men nu vill jag veta om någon mer är gravid i v. 29 som jag är! :)
Idag är jag exakt i v. 28+5.

Tycker att det är såå spännande just nu, magen växer för varje dag som går!

Ha det så bra!

Hälsningar Frida
 
Sv: gravid i v.29, någon mer?

Jag är gravid i v29. 28+2.

Hur mår du?

Jag mår bra förutom grym värk i fötter och rygg om jag står för länge.

Ont i fogarna har jag också, så sömnen blir väl sisådär.

Sen har jag åkt på nån luftrörsinfektion, och hostar jättemycket. Min astma blir triggad av varje liten förkylning, så det är ganska jobbigt.
 
Sv: gravid i v.29, någon mer?

Hej! Vad roligt! :)

Jag mår si sådär.. har varit sjukskriven sen slutet av oktober pga att jag mått/mår så grymt illa och spyr fortfarande varje dag.. :(
Nuvarande sjukskrivning går ut 20/4 och som det ser ut nu så tror jag inte att jag kommer att börja jobba igen förens efter mammaledigheten.

Höfterna har börjat göra sig påminnda och om jag gått mycket på dagen har jag fruktansvärt svårt att sova då jag vaknar så fort jag rör på mig.

Var lite orolig över bebis då den inte varit lika aktiv på ett par dagar så i tisdags när jag var på rutinkoll hos bm och berättade detta så blev vi skickade till KS för en längre koll på bebisens hjärljud. Väl där och med alla pluppar på magen så började den leva rövare :love: Visade sig att bebis vänt på sig och ligger med huvudet neråt nu. Troligtvis därför den varit lite lugnare ett par dagar. Skönt att veta att allt var okej!

Vet du om du väntar pojke eller flicka?
 
Sv: gravid i v.29, någon mer?

tack tack! jag är med på listan där och la till datumet nu också! :)

vi har inte heller gjort något köns ul. men jag tror jag har en flicka i magen och sambon tror på en pojke!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 160
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 219
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
720
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 022

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sytråden del 4
  • Cameo

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp