Gravid efter skrapning

S

Stoppard

Är det någon som vet om det finns någon
medicinsk rekommendation om hur länge
man bör vänta efter en skrapning innan
man försöker bli gravid igen?
Ni som har blivit skrapade: Hur länge väntade
ni?
 
Sv: Gravid efter skrapning

Närb jag skrapades efter missfallet så så faktiskt doktorn att det är bara att försöka igen så fort det slutat blöda. Det tog ett par veckor innan det slutade blöda, men då var varken jag eller sambon redo för att försöka öht. Graviditeten var ju inte ett dugg planerad, så det berodde nog på det!
 
Sv: Gravid efter skrapning

Det läkaren sa till mig efter skrapningen efter missfall var att vänta två menser. Nu var det inte aktuellt då det var ett oups, trots p-piller.
 
Sv: Gravid efter skrapning

Jag ringde BM idag och hon sa att det var bara
att köra på när man slutat blöda, men jag vet
inte om jag vågar lite på henne.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Manji
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 778
Senast: gammalek
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
306
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp