Sv: Grav test

Men va trevligt :)
Hur har det gått da ?
Hoppas det har gått som du önskar i alla fall :)

haha, ska åka och spela tennis nu...så de blir väl att bälja i sig vatten...eller så tar jag de imorgon efter kvalloppet... då har jag sån vätskebrist och måste dricka massa vatten...eller så skiter jag i de öht :eek: tänk OM jag ÄR med barn...

Nu måste ju jag också hänga här tills jag får svar på vad testet sa! Jag har tagit hur många test som helst i mina dar, men DET testet, som sa plus... shit vilken känsla det var :love:

På mitt test står det att man ska undvika att dricka mycket vätska före man tar testet (det går väl mer utspätt genom kroppen eller nåt!).

Det krävs jättelite kissnödighet för att kunna genomföra ett test!

Lycka till!

jag gjorde det. känner mig lite...ja :p ville ju inte ha två sträck, fick inte två sträck. Men lite besviken blev jag nog ändå :p

haha. ne, men de hade varit enklare. nu MÅSTE jag ju nästa kolla upp mig...har ju alla symtom och trodde verkligen de va graviditet...nu är de ju något annat :crazy:

Aha.... på det viset. Men vissa testar inte positivt förrän efter flera veckor. Har mensen uteblivit eller?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
521
Senast: FrDrake
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 045
Senast: Anonymisten
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 320
Senast: Sassy
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka