wtf
Trådstartare
Min bror och hans tjej ska få bebis i augusti (början av), jag sitter redan nu och spånar på vad jag ska ge dom i present!
jag vill ge dom nånting fint som dom förhoppningsvis blir jätteglada över *såklart *
Dom kommer inte att ta reda på könet, och jag vet inte hur dom ställer sig till tex pojke och rosa eller flicka och blått.
så färgmässigt måste presenten kunna passa båda könen.
vad vill man som förstagångsföräldrar köpa själv? (jag har inte tänkt att köpa en barnvagn eller så, men det hade jag iaf velat välja själv)
vad blir man glad av att få? vad fick ni som ni blev särskilt glad över?
jag satt och tittade lite på ekologiska Villervalla kläder igår, men det är så svårt.. tittade lite på en mössa och en body.
mamman är lite eco inspirerad och vill nog gärna ha nåt sånt tror jag.
just ja, om man ska köpa bodysar, vilken modell är att föredra? dragkedja? knappar? lång/kort ärm/ben?
själva "stora" presenten tänkte jag kunde få kosta runt en tusenlapp eller nåt
jag vill ge dom nånting fint som dom förhoppningsvis blir jätteglada över *såklart *
Dom kommer inte att ta reda på könet, och jag vet inte hur dom ställer sig till tex pojke och rosa eller flicka och blått.
så färgmässigt måste presenten kunna passa båda könen.
vad vill man som förstagångsföräldrar köpa själv? (jag har inte tänkt att köpa en barnvagn eller så, men det hade jag iaf velat välja själv)
vad blir man glad av att få? vad fick ni som ni blev särskilt glad över?
jag satt och tittade lite på ekologiska Villervalla kläder igår, men det är så svårt.. tittade lite på en mössa och en body.
mamman är lite eco inspirerad och vill nog gärna ha nåt sånt tror jag.
just ja, om man ska köpa bodysar, vilken modell är att föredra? dragkedja? knappar? lång/kort ärm/ben?
själva "stora" presenten tänkte jag kunde få kosta runt en tusenlapp eller nåt