Grattis Lilltufsan till bebisen!

Mia_R

Trådstartare
Hennes lilla "tant" nedkom med ett välskapt litet hingstföl under natten, så nu har vår lillkille en lekkamrat när de är lite större. :love:

Åh, han är söt som alla småttingar. :D Men stam mm får hon berätta om själv. Jag känner bara till pappsen och kommer inte ihåg vem mamman är efter. :o

Hoppas jag inte sabbat överraskningen genom att skvallra... :o :crazy: :o

*GRATTIS* till Lilltufsan!!!
Blev du 'lurad' som du trodde.. eller var du med?
Spännande att få höra berättelsen och se lite bilder förstås :love:

Åh tack alla!!! Hann lägga in en tråd innan jag såg denna. :smirk: Är fortfarande helt omtumlad. :D Han är ju så söt!!! :love:

Stam, mitt sto är efter Ivigtut (som är e Jovial) - Harras.

Pappa är Shogun 758 Bild

Snygging. :d
Ser fram emot att få se föl bilder senare. ;)
Jag försökte ju fota igår - helt omöjligt. :smirk: Om han inte diade eller försvann i hennes svans (!) så gick hon emellan... får se om det går bättre idag.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi fick tillökning av en bebis i familjen för några veckor sedan och har också en osäker, lättstressad terrierblandis. Första dagarna...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
18 059
Senast: Bapelsin
·
Katthälsa Varit hos vet med katten idag, då hon hade vänligheten att tugga i sig en leksaksmus (plötsligt bara, hon hade liksom haft samma leksak...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Kilauea
·
Övr. Katt Hej ! Visste inte om jag skulle posta här eller på föräldrar, men chansar här. Om ca 5 veckor beräknas vår lille bebis att komma och nu...
2
Svar
26
· Visningar
4 514
Senast: Gimlan
·
Gravid - 1år Mini har ett täcke nu som är för vagga/vagn i sin spjälsäng. Det blir ganska kallt i vårt sovrum nu på nätterna och mini lyckas oftast...
2
Svar
26
· Visningar
5 101
Senast: Lamborghini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar