Grattis kissen

Z

Zilver

Eftersom hon gillar att ligga på tangentbordet så är jag säker på att hon kommer att läsa detta så:

GRATTIS PÅ 15ÅRS DAGEN MYSTIC
Hoppas vi får minst lika många år till ihop.

Enigma1.jpg

I mammas mage

Enigmafdsel.jpg

Just född

Enigmaochungarna.jpg

Växer fort

Ungarna1.jpg

Busandes med syskonen

Arride-1.jpg

Tillsammans med brorsan som gick bort alldeles för tidigt:(

Mystic1.jpg

Lite stel i höfterna men lika smart, busig och bossig fortfarande:love::love:

Sv: Grattis kissen

Grattis från mig, Grålle, Selma och Zigge! (och Maya som skulle ha blivit 5 i år :( )

§Zith

Ett stort GRATTIS kommer även från mej och katterna i åldrarna 3 månader till 17 år i sommar :banana: :banana: :banana:

KL

Mystic tackar för alla gratulationer:)

Jag älskar alla mina katter men nog är det något visst med en som man varit med sen hon skapades:love:
Mamma Enigma smet och roades sig grundligt med grannens burmes till hennes nöje:o och grannens förtvivlan:D och skapade därmed den finaste kull som någonsin födds:bow:

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
533
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Ni som följde resan vet men för er andra så som kort bakgrund så dök för flera år sen en stackars vettskrämd, mager hemlösing upp i mitt...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
26 780
Senast: Krålus
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar