Grattis 2009

Sv: Grattis 2009

Varmt Grattis till den saknade :( Trygg då familjehästen
Good Vibration E.var tvåa på Åby igår. :bow:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Dropdead Beauty och Trygg samt Peak till Brazze Martins tvåa i måndags!!
 
Sv: Grattis 2009

Tack! :bow: :bow: :bow:
Dödens för andra gången i rad blev det, men han var rätt rullig igår (hade ändrat lite från förra loppet). Så nästa gång får vi ändra tillbaka igen.

Loppet föregicks dock av rätt mycket dramatik. I första försöket att komma iväg hände något i starten och en häst kom lös och skenade i bakvarv. När han kom till utfartsgrinden sprängde han den och kom ut på stallbacken. Vet inte hur det gick för hästen sen, men det såg riktigt, riktigt illa ut när han sprang på stallbacken. Skulle tro att han bröt ena frambenet, vilket han kanske gjorde när han drog genom grinden för han såg inte konstig ut när han skenade på banan vad jag kunde se. :cry: :cry: :cry: Hörde inget om det efteråt (det var sista loppet vi startade i) och inte står det någonstans på nätet heller. :confused:
 
Sv: Grattis 2009

Fick hämta den här tråden på sidan TRE!!! :eek:

Grattis oki till Galihos andraplats i dag!!! :bump::banana::bump:

De gamla kan de med... :love:
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Fnobby till Quidia's godkända monte´kval ! :)
 
Sv: Grattis 2009

Jag tror jag tar över den här tråden! :angel:

Vill gratta Aldermarin till 3:an på V7 ! Och före det var det väl en 2:a på Gävle bakom Järsvöfaksen ?! :banana:
 
Sv: Grattis 2009

Jag är ju aldrig inne i den här tråden men det är ju såklart att jag också är på och grattar alla!:laugh:
 
Sv: Grattis 2009

Jag tror jag tar över den här tråden! :angel:

Vill gratta Aldermarin till 3:an på V7 ! Och före det var det väl en 2:a på Gävle bakom Järsvöfaksen ?! :banana:

Tack alla! Ja, han va verkligen super bra:laugh: Hoppas den fina formen håller i sig nu:)
 
Sv: Grattis 2009

Grattis Mehl:bump::bump::bump:

Till debutfjärdeplatsen på romme igår med Fagerö :bump::bump:

Å tack för bulla o kaffe :d
 
Sv: Grattis 2009

Jag grattar också Mehl och Fagerö :love::banana::banana::banana:

Grattis även till j_m_b och Anelka Run som kom 5:a i samma lopp.:bump::bow:

GRATTIS MdM till 2:a platsen med Tosca Du Ling samma dag:banana:
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
749
Senast: Cattis_E
·
Avel Här är tråden för årets födelseannonser. Lägg in en bild eller två, och många är intresserade av sånt som ras, stam och namn. Det här...
Svar
5
· Visningar
2 566
Senast: Görel
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 555
Senast: mamman
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Sämsta filmen?
  • Skal/regnjacka för vandring.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp