Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett en annan modell av "hinken", där botten har ett metallgaller- på ena ledden. Den skulle jag kunna överväga- för att det troligen skulle ge vad som är LAGOM för min häst. Förhindra frosseri- bara.
så att den kan få mer av det färska. Vad skulle ni välja
Kopierade lite från det du skrev. På den frågan kan jag svara ang min devis då det gäller mina hästar: "Hellre frisk och lite sur, än glad och sjuk!".
Ytterst FÅ hästar klarar det genom microhålet.
Delvis KL
Jag anser att det råder dubbelmoral.
Å ena sidan SKA den ha si o så mkt TS å andra sidan kan man sätta på munkorg a la globus o inte ha ngn koll alls.
hur många kg gräs äter en häst?
Ca 40 kg var det va?
Ytterst FÅ hästar klarar det genom microhålet.
Tack för de orden. Jag börjar smått vela om det är synd om ponnyn nu när jag har övertaget. Hon har inte krånglat sig ur korgen på ett helt dygn, fast hon försöker
Vad som oroar mig mest är att hon så snabbt har rasat i vikt. Är det normalt?
Hon "äter" tillsammans med de andra och "sover" när dom andra står och vilar. Hade hon varit utsvulten skulle hon väl "jaga" mat hela tiden? Hon är pigg och ridningen går sååå mycket bättre än bara för några veckor sedan.
För det första är det en PONNY som du utgår ifrån- en tjock sdn, som troligen inte motionerar.
För det andra handlar det om att reglera fodret året om.DET innebär INTE många timmar utan mat o ej heller om minimimängd- om den inte måste banta, vilket den inte borde behöva.
En betesreducerare ska vara en nödlösning- inget annat.
För det första är det en PONNY som du utgår ifrån- en tjock sdn, som troligen inte motionerar.
För det andra handlar det om att reglera fodret året om.DET innebär INTE många timmar utan mat o ej heller om minimimängd- om den inte måste banta, vilket den inte borde behöva.
En betesreducerare ska vara en nödlösning- inget annat.