Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem har sagt det här då, att grannarna behöver stanna upp sina liv för att någon jobbar natt - mer än du?
Ja, du säger ju det - du är en vansinnigt trevlig människa. Du säger det så ofta så snart kanske nån tror på dig också!
Jag får hjärnblödning på min granne ovanför. Vi bor i ett väldigt väldigt lyhört hus och jag har lärt mig att vara döv för grannens samtal, hälgång, toalettbesök, symaskinsljud, tv-ljud, hårblås etc etc. Men den där dammsugaren de har skulle jag kunna vira ett par varv om halsen på...förlåt...jag är bara jävligt trött på denna förbenade dammsugare som v-a-r-j-e d-a-g året om släpps ned på golvet (mitt tak) med en ljudlig duns och sen viner det, susar det, möbler flyttas runt, uj uj här är vi noggranna ska ni veta...det smäller i lister och trösklar och det är en daglig procedur på ca en halvtimme. Daglig. Gärna när de VET att jag sover efter arbetsnatt. Eller...de har en viss förkärlek för det då
Marthagullet - jag har ju sagt att du är min favoritbukefalist (ad hoc)!
Läste du det där inlägget innan du klippte in det citatet i ändringen av din post? Läs igen raring.
Fast det där är ju ett problem man kan förutse innan man tackar ja till just den lägenheten? Det är ju ett aber som många gånger innebär reducerad hyra. Man ska inte behöva bo med persienner nerdragna för att slippa insyn.
grannen ovanför mig renoverar ÅRET RUNT. Hur mycket kan man renovera en lägenhet?!?! tar det aldrig slut?
I just did baby
Åh vilken skitkärring, kan du inte sätta tillbaka dreadsen?
KL
Tack och LOV att jag inte bor i lagenhet.
Åh vilken skitkärring, kan du inte sätta tillbaka dreadsen?
Min mamma skulle TANKA allt det dar och snorpa pa munnen och kanske muttra nagot till mig eller barnbarnen ... i varnande syfte. Hon skulle dock aldrig (tack och LOV) ha sagt nagot till Spanska Loppan. Gamla ar ju ofta valdigt radda for forandringar och "nymodigheter".
Han har hotat med att "komma och hälsa på igen när jag ser att ni har fått upp julljusen och så".
I det här huset blir det ta mig fan inga julljus.