Grannen har en läcker hingst!

Sv: Grannen har en läcker hingst!

Tror också att det kunde blivit en körhäst av den...

Var med om en fjordhingst som troligtvis smitit in i stohagen där två (!)shettisston var sugna, betäckt dom och sedan hoppat tillbaka, vi märkte aldrig att han varit ute ur hagen. Sommaren därpå när vi kom ner i hagen en dag var det två hästar extra i hagen! :confused: :D

Resultatet blev två extremt fräcka b-ponny hingstar med fjordstubbman. Hade jag inte varit så ung då hade jag köpt båda två och tävlat i parkörning, gud vad häftigt! :laugh:

Saknar körningen...ska ta tag i det någon gång, kanske om jag får en liten fölis nästa år, den kan bli min framtida körhäst eller så får jag köpa mig en udda korsning och lära upp??? :d

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 953
Avel Nu har jag visserligen inget sto, och lär inte låta betäcka något på en sisådär 15 år (minst!) heller. Men, men. Jag är ju som kanske...
Svar
14
· Visningar
2 349
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Antar att ni får liknande trådar postade här på avel stup i ett men bara för att det är så kul så får ni en till! Jag ska inte...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Guldaskig
·
J
Avel Hej! Jag går i funderingar kring angloarab och skulle behöva lite hjälp, eller ja ganska mycket egentligen. För det första så skulle...
Svar
10
· Visningar
1 515
Senast: jjennnyy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V