Grand national Strömsholm! Tid??

Noteca

Trådstartare
Jag har fått två biljetter till Grand National på söndag, men jag vet inte när det hela börjar? Någon som vet eller kan tala om vart jag kan hitta info om det? Vore jättesnällt! Det står inget på biljetterna! Hoppas på svar snart! Tack på förhand! :bow:

Skall du åka? Vi är ett gäng som tänker träffas och ha en trevlig Buke träff, där. Vill du hänga på?

Ja jag ska dit! Vart har ni tänkt träffas da? Jag har aldrig vart på Grand National trots att jag bor så nära och att jag är intresserad... :o Jag hittar inte ens dit... Jag ahr bara varit i s-holm med sjuk häst och för att kolla på hoppträningar...

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 031
Senast: ameo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 109
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV