Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har fått två biljetter till Grand National på söndag, men jag vet inte när det hela börjar? Någon som vet eller kan tala om vart jag kan hitta info om det? Vore jättesnällt! Det står inget på biljetterna! Hoppas på svar snart! Tack på förhand!
Ja jag ska dit! Vart har ni tänkt träffas da? Jag har aldrig vart på Grand National trots att jag bor så nära och att jag är intresserad... Jag hittar inte ens dit... Jag ahr bara varit i s-holm med sjuk häst och för att kolla på hoppträningar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.