Grand national Strömsholm! Tid??

Noteca

Trådstartare
Jag har fått två biljetter till Grand National på söndag, men jag vet inte när det hela börjar? Någon som vet eller kan tala om vart jag kan hitta info om det? Vore jättesnällt! Det står inget på biljetterna! Hoppas på svar snart! Tack på förhand! :bow:

Skall du åka? Vi är ett gäng som tänker träffas och ha en trevlig Buke träff, där. Vill du hänga på?

Ja jag ska dit! Vart har ni tänkt träffas da? Jag har aldrig vart på Grand National trots att jag bor så nära och att jag är intresserad... :o Jag hittar inte ens dit... Jag ahr bara varit i s-holm med sjuk häst och för att kolla på hoppträningar...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
802
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 598
Senast: Bullen22
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka