Grand Danios

H

himmelriket

Skall evt köpa mig en grandis och ja vet de mesta redan om rasen, nu undrar jag va ni gör med era hundar dvs era aktiviteter med den och går ni Utställningar osv!! Berätta gärna lite om era skönheter och visa gärna bilder, själv har ja ingen bild men de kommer om de blir köp men de blir de nog och de blir då en Hanne!!! Berätta gärna hur valpstadiet va och för o nackdelar. Alla tips är välkommet!! :idea:

Sv: Grand Danios

Alla med stooora hundar får gärna svara oxå, behöver inte va just den rasen!! :D

Man glömmer ofta att GD är valpar trots att dom väger 50 kg och är 60 cm i manken, det tar ett bra tag innan dom blir vuxna! Jag hade tänkt å ställa ut min men det har bara blivit en gång, jag har inte det intresset, hon e en vanlig gårdshund som gärna följer med ut när jag rider! Lycka till med din GD, det är underbara hundar!

Jag har inte bestämt till 100 ännu men ja har alltid velat ha en sådan ras :angel:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 105
Senast: Myrten
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 146
Senast: valpköpare
·
R
Hundavel & Ras Min pappa vill skaffa en hund nästa år då han blir pensionär. Vi har tidigare haft en finsk lapphund. Pappa har alltid sagt att han...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 639
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka