Grabbarna Grus

Gnist

Trådstartare
Hittar på bus....

De små pojkarna gillar att busa med varandra och kan hålla på nästan hur länge som helst på detta vis..

Bus-08-01-07015.jpg

Bus-08-01-07026.jpg

Bus-08-01-07029.jpg

Bus-08-01-07039.jpg

Bus-08-01-07049.jpg

Bus-08-01-07072.jpg

Bus-08-01-07067.jpg

Sv: Grabbarna Grus

Vad söta dem är :love:

Är så härligt att se hundar som får leva som hundar.. umgås med andra o leva i flock. Helt underbart o se att hundarna funkar tillsammans. Både gamlingar o valpar :bow:

(blir gråtfärdig när jag tänker på de som inte ens kan sitt eget språk)

Jo, de flesta går friktionsfritt jämt och vissa gruffar emellanåt. Vilket dock matte/husse gärna sätter P för :cool:

Till och med torrbollen Scott, som inte ofta leker med andra kan busa lite med nytillskottet :eek: ;)

Bus-2-08-01-08021.jpg

Jag tycker fladderöronen är så charmiga :love:
Svåra att få någorlunda skarpa när de härjar som vettvillingar, men ack så underbara..

Bus-08-01-11073.jpg

Öronen påminner om Ådi, i Gustav och hans vänner.:D
Vad är Ådi för ras fressten?

// Ådi fan!:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 028
Senast: MML
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
571
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 717
Senast: fixi
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31