Sv: Gps på barn?
Haha, så det var meant to be! Du kommer inte undan frågan.
Staket och grindar finns inte jämt, det är sant, men jag tänkte just att den begränsningen skulle vara lika kränkande som gpsen isåfall. Men ingen ifrågasätter dem. Typ.
Kränkande är det att smyga in en på sin tonåring, eller på sin man för att kolla att han verkligen är där han påstår sig vara. Fast vi använder ofta 'skicka min position'-funktionen i iphonen, jag tycker det är jättepraktiskt .
Jo du skrev att det fanns staket och grindar, och det gör det ju inte jämt.
Det här är rätt roligt för jag blev ju fotad för "Vi fem" i Aftonbladet och fick denna fråga samma dag som vi träffades! Jag var med i tidningen sen också
Jag var självklart den enda som sa ja till GPS. De andra tyckte att barnen skulle ringa hem själva. Ja du vet ju själv hur små våra barn var då, de skulle sällan klarat av att ringa hem själva och skulle de befinna sig där ingen av oss visste vart våra barn befann sig skulle det självklart vara katastrof...
Haha, så det var meant to be! Du kommer inte undan frågan.
Staket och grindar finns inte jämt, det är sant, men jag tänkte just att den begränsningen skulle vara lika kränkande som gpsen isåfall. Men ingen ifrågasätter dem. Typ.
Kränkande är det att smyga in en på sin tonåring, eller på sin man för att kolla att han verkligen är där han påstår sig vara. Fast vi använder ofta 'skicka min position'-funktionen i iphonen, jag tycker det är jättepraktiskt .