GPS forerunner

mahlmt

Trådstartare
Har köpt mig en forerunner 201.
Nu undrar jag vad datorprogrammet som man kan ladda ner innehåller?
Tyvärr följde det bara med en sladd med en koppling som jag inte har på min nya dator (har enbart USB portar).
Vad kan man göra o se på programmet?
// Linda

Sv: GPS forerunner

Man får sina rundor sorterade i en kalender.
Man får grafer där man ser hastighet, tid, höjdskillnad och distans.
Man får en liten karta där man ser sin slinga. Man kan också göra lite anteckningar till varje pass. Resten har jag inte utdforskat. Det finns nån "workout"-kalender som jag inte vet vad det är.

Jag använder inte mitt program så aktivt tyvärr. Det är ett trevligt komplement till träningsdagboken. Speciellt som man kan anteckna till varje runda.

dump.jpg

Sv: GPS forerunner

Jösses va roligt.
Är lite trist att behöva veva igång min gamla dator för att den nya inte har rätt "hål".
// Linda

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 728
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 583
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka