Gotlandsruss

Sv: Gotlandsruss

Hyfsat tror jag :D Kommer inte riktigt ihåg men jag vet en tävling när en vann en LA :)

Nickodemus IV har också gått SM och Tampas. Fanns en ponny när jag tävlade som hette Beppo som jag tror gick MSVB och var russ också. Så det finns säkert ett antal.

fredric red kiwi pil på sm i år. innan har det varit viktor som fortfarande äger ponnyn..

har för mig att manda boström hade ett russ som gick SM

Zebulan som Manda Boström hade red hon SM på.

Ännu en ras du ska racka ner på eller?

Det var Tampas och Zebulan jag tänkte på.

Älgen: Jag vet också att La och Msv inte är samma klass. Var på ett meeting för ett par år sedan där hon vann en La och hoppade Msv också men inga bättre resultat.

Det var ju bara ridponnyer och fullblod som dög förklarade du ju i en annan tråd där du var jävligt onödigt spydig och dryg mot Dark_Iris.

:eek:

Men snälla!!

Jag börjar bli allvarligt less på sånna människor som bara läser det dom vill!
Om det bara var de raserna som dög, varför sköter jag en travare?!

Nej, jag läste vad du skrev, men efter att du började gnälla på hennes häst slutade jag läsa din inlägg.

För att ingen annan ville låta dig komma nära deras hästar antar jag :smirk:

Vad är du för en människa?!

Vet du nånting om min ridning?
Vet du nånting om mig?!

Och nej, jag rider han för att ägaren sökte hjälp.

För att upplysa dig så ville jag vet hur bra vår enda svenska ponnyras hävdar sig i de högsta klasserna.

Senast ändrad av en moderator:

Nej jag vet inte och jag bryr mig inte. Jag tycker bara att du är otrevlig och dryg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter – Gotlandsrussen på Lojstahed är det närmaste vilda hästar vi kommer i Sverige och vi har mycket att lära av flocken. Det säger...
Svar
0
· Visningar
620
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
51 992
Senast: fio
·
Samhälle Visst inte riktigt var jag skulle lägga tråden så om den ligger fel kan en mod flytta den...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 002
Senast: MJLee
·
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 394
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben