Göteborgsutställningen

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare knyttet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 077
K

knyttet

Några bukefalister som ska ställa sin hund på mässan i Gbg? :)

Jag hade tänkt det, men damen fällde ur och har inte hunnit sätta päls än...ser mest ut som en skabbräv. Så jag ska bara åka och titta... ;)

Jag skall dit med min Faraohundar. Ställer tiken på Skk´s på lördagen och båda på Svvk´s på söndagen.

Hur anmäler man sig dit????

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"

Anmälningstiden har gått ut.
Nästa utställning som vakk anordnar blir i 22-23 maj i Stenungsund. Läs mer på www.vakk.nu

Jag var oxå där o tittade =) Hoppas köpa hund snart o tänkte "spana in" lite olika raser. :) Jag fastnade väldigt för Weimaranern! Vacker hund =)

Mmm...det är jätteroligt att gå och titta! :)

Jag tittade mest på belgarna, det var bara två tervtikar anmälda så jag var lite besviken att jag inte anmälde min trots allt. Men det får väl bli Stenungsund istället...

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 297
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 583
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 399
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 966
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka