Haha!Nää men du kommer alltid vara studsmattan nu
Jamen då tycker jag du bakar något smaskigt
Oki, om ni är snälla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha!Nää men du kommer alltid vara studsmattan nu
Jamen då tycker jag du bakar något smaskigt
Morotskaka med vitlökstopping.Hörrudu jag skulle ju inte bli hoppad på längre
Men nej, det är ju inte det jag har!
Jag är dock en jävel på att baka
Vi måste ju äta lite för synsskull.. finns kanske någon som kommer och inte ska förtära alkoholhaltiga drycker
Jag dömer ingen! Man kan lika gärna dricka vatten, Cola eller saft. Så länge man dricker något!
Jahopp, jag har hittat ett tåg som är inne exakt 17.00, punktlig som alltid (sen ska jag bara hitta till den där jäkla skogen också ) men min hemgång blir antingen senast 22.50 (då tror jag inte jag orkar dricka så mkt om jag "ändå" ska hem snart) eller 05.55 på torsdag morgon . Hur tänker sig västtrafik att en ung kvinna ska kunna få roa sig litegrann i gbg på sin semester?!
Det erbjudandet låter ju alldeles förträffligt! Då håller jag kvällen öppen för hur ni/vi känner för att göra . Är du inställd på utgång?Behövs det så har jag och min sambo en väldigt skön soffa!
You know it!Morotskaka med vitlökstopping.
Alltså, jag jobbar till 15.24 (ehhe... alldeles precis den tiden slutar jag enligt schemat) och måste åka och mocka lite snabbt innan jag kan komma in till stan. Och sen jobbar jag 06.45 dagen därpå igen. Men jag tror att jag kommer in ett tag, dock moderat eventuellt alkoholintag och inte direkt utgång för min del isåfall. Men @Sleepan , om du ska vara med (?) så vet jag ju i alla fall vem jag kan höra av mig till för att reka var ni är när jag drar mig inåt
Jag går gärna till någon pub som någon sa. men inte tvunget att det blir jättesent. går fler bussar tidigare på kvällenJag är inte jättesugen på utgång direkt. Jobbar på dan och ska jobba dagen efter. Måste vi stanna länge @Micks? Eller är det helt värdelöst hem?