Göteborgsträff?

Jahopp, jag har hittat ett tåg som är inne exakt 17.00, punktlig som alltid (sen ska jag bara hitta till den där jäkla skogen också :D ) men min hemgång blir antingen senast 22.50 (då tror jag inte jag orkar dricka så mkt om jag "ändå" ska hem snart) eller 05.55 på torsdag morgon :eek:. Hur tänker sig västtrafik att en ung kvinna ska kunna få roa sig litegrann i gbg på sin semester?!

Jahopp, jag har hittat ett tåg som är inne exakt 17.00, punktlig som alltid (sen ska jag bara hitta till den där jäkla skogen också :D ) men min hemgång blir antingen senast 22.50 (då tror jag inte jag orkar dricka så mkt om jag "ändå" ska hem snart) eller 05.55 på torsdag morgon :eek:. Hur tänker sig västtrafik att en ung kvinna ska kunna få roa sig litegrann i gbg på sin semester?!

Behövs det så har jag och min sambo en väldigt skön soffa! :)

Nu kollade även Micks på västtrafik och tro fan det ska krångla för en uddevallabo också på hemresan! Om det blir sent med utgång... har någon eventuellt en sovplats till mig också? :angel:

Alltså, jag jobbar till 15.24 (ehhe... alldeles precis den tiden slutar jag enligt schemat) och måste åka och mocka lite snabbt innan jag kan komma in till stan. Och sen jobbar jag 06.45 dagen därpå igen. Men jag tror att jag kommer in ett tag, dock moderat eventuellt alkoholintag och inte direkt utgång för min del isåfall. Men @Sleepan , om du ska vara med (?) så vet jag ju i alla fall vem jag kan höra av mig till för att reka var ni är när jag drar mig inåt :)

Alltså, jag jobbar till 15.24 (ehhe... alldeles precis den tiden slutar jag enligt schemat) och måste åka och mocka lite snabbt innan jag kan komma in till stan. Och sen jobbar jag 06.45 dagen därpå igen. Men jag tror att jag kommer in ett tag, dock moderat eventuellt alkoholintag och inte direkt utgång för min del isåfall. Men @Sleepan , om du ska vara med (?) så vet jag ju i alla fall vem jag kan höra av mig till för att reka var ni är när jag drar mig inåt :)

Jadå, jag ska med! :)

Gällande utgång så är jag nog inte så sugen på regelrätt "party", men dricka vin i slottskogen och sen fortsätta till en pub eller så vore ju fint :)

Jag är inte jättesugen på utgång direkt. Jobbar på dan och ska jobba dagen efter. Måste vi stanna länge @Micks? Eller är det helt värdelöst hem?

Jag går inte heller till något dansställe, eventuellt en pub utan inträde för ekonomin är lite ansträngd när CSN tycker det är lämpligt att betala ut sista gången 25e maj och första lönen inte kommer före 25e juli..

Attans vilken otur att det är imorgon för jag jobbar tyvärr kväll då men jag hoppas att ni kommer få en trevlig buketräff :).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 738
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka