Johanna1988
Trådstartare
..bortsett från Liseberg och universeum? Det behöver vara i centrala delarna (eller lätt ta sig med spårvagn).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
..bortsett från Liseberg och universeum? Det behöver vara i centrala delarna (eller lätt ta sig med spårvagn).
Det måste man väl ha bil till? Och ligger utanför centrala delarna?Aeroseum.
Plikta tänkte jag inte ens på!Lekplatsen Plikta och Slottskogen
Tänkte precis tipsa om denna om ni ändå är i närheten. Sen vet jag inte om det är okej att göra så, men... Jag och pojkvännen gick in på Gothia towers och tog hissen så högt upp det gick i ett av tornen. Höll på att kräkas pga höjdrädd, men tänker att det är en ganska häftig upplevelse att ta hissen som går liksom på utsidan av huset.Världskulturmuseet brukar ha barnvänliga utställningar.
Hade för mig att det gick buss dit men det kanske det inte gör längre.Aeroseum.
Beroende på väder, ta spårvagnen ut till vattnet, typ Saltholmen eller annan stadsnära badplats och bada...bortsett från Liseberg och universeum? Det behöver vara i centrala delarna (eller lätt ta sig med spårvagn).
Euhm…. Det kan vara så att det finns en rutschkana som ngn enstaka vuxen kollat om den funkar…Lekplatsen Plikta och Slottskogen
Tycker att det är för lite yngre barn Tack ändå för tips.
Nja, bada kommer vi göra ändå, tack ändå för tips.Beroende på väder, ta spårvagnen ut till vattnet, typ Saltholmen eller annan stadsnära badplats och bada.
Det är fortfarande helt ok, men flera fartyg stängda förra sommaren, och ät absolut inte lunch där är mitt tips. I övrigt tycker jag allt i tråden fyllt mina tips slottskogens zoo är mysigt om det inte kommit upp, men lite bökigt att ta sig dit.I närheten av operan finns maritiman där fick man gå runt på gamla fartyg.