Göra ridbyxor av vanliga byxor?

R

Real_Life

Har letat efter ljusgrå ridbyxor LÄNGE men inte hittat några snygga och billiga
Men sen hittade jag ett par vanliga, typ halvtjocka bomullsbyxor i EXAKT rätt grå :eek:
Kan man sy om dom till ridbyxor på nåt sätt?
Har en söm på insidan av benet, mest den jag klurar på :p

på något sätt lär det ju gå ;)...d e nog främst sömmen på insidan av benet och om du ska ha knäskoning som blir stuligt då...mn lycka till! :D

Jag har ett par grå, ganska ljusa, cavallo. På ryttarstugan köpte jag dem.

Kolla på dina vanliga ridbyxor hur innersömmen ser ut, gå sedan med raska steg till affären och jämför :). Ser det rätt ok ut köp dem, eller gå hem och rota i garderoben om du har något par byxor med likadan söm sedan ut och provrid.

Själv tycker jag att vanliga stretchjeans är mer eller mindre lika bra som mina oskodda ridbyxor.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 130
Senast: lizzie
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 333
Senast: lundsbo
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 357
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 847
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar